• Uge 10

  • Uge 9

    Uge 9

  • Uge 8

  • Uge 7

    Fortune favours the bold.

    Lean tilgangen står ikke alene. I denne uge fik vi kendskab til Bold tilgangen, en markant anderledes måde at opbygge den succesfulde virksomhed, som kan forandre verdenen.

    Uge 7

  • Uge 6

    Sketching/prototyping

    Prototyping af vores projekt på baggrund af den bruger feedback vi fik til interview.

  • Uge 5

    Yes, I think it works

    Efter at have fået styr på kerneværdierne, vores forretningsmodel og hvilke stakeholders der skulle indblandes; var det tid til vi fik be- eller afkræftet nogle hypoteser.

    Er der overhovedet nogen virksomhed der kan se værdien af vores produkt? Vil de hjælpe os med at forme det? Og kan vi overhovedet tage penge for det?

    Uge 5

  • Uge 4

    That’s all it is. A leap of faith.

    Efter at have pitchet vores idé begyndte vi at kigge nærmere på det praktiske.

    Hvad er kerneværdien i vores virksomhed, hvad var vores nuværende antagelser med hensyn til forretnings modellen og hvordan kunne vi bedst teste disse?

  • Uge 3

    Fantastic ideas and how to choose them.

    Efter at have ping-ponget frem og tilbage på flere idéer, indstillede vi os til sidst på, at efterfølge en tidligere idé fra et design kursus.

    Ved hjælp af en jobs-to-be-done tilgang og ODI-modellen i værktøjs kassen begyndte vi at kigge nærmere på idéen og potentialet heri.

    Uge 3

  • Uge 2

    Ready, shoot, aim!

    Fokus i Uge 2 var på idégenerering.

    Med udgangspunkt i vores fælles kompetencer og ressourcer kickstartede vi den kreative proces.

  • Uge 1

    Assembling a group of remarkable people.

    Teamet blev samlet med målet om ikke bare at finde en idé, men idéen. Projektet fik navnet Respire, ud fra målet om at give vores valgte branche et nyt pust. Og så lød det jo faktisk også lidt som inspire. Perfekt.

    Med mangel på en eksisterende case, ville produktet først følge over de næste par uger..

    Uge 1